Back in Bangkok

Hej alla glada! Jag och Jenny har haft fantastiska dagar i Phuket! Alla bestod ungefar av samma sak; vi vaknade, at frukost, gick till stranden, badade, solade, at middag, (dagens aktivitet, tex thaimassage, fish spa, shopping) och sen gick vi ut och dansade. Allt var jatteroligt och harligt, och jag ar glad att jag akte pa lite "semester" med henne. Pa spanningsfronten hande inte sarskilt mycket. Jag slog i min ta i asfalten sa att den borjade bloda en gang, och fick halta in pa ett apotek for att fa plaster. Jennys klanning fick en stor reva, men det kunde vi latt laga eftersom jag hade med mig mitt sykit. Nu ar vi tillbaks i Bangkok igen allihopa, och alldeles strax styr jag, Paula, Ylva och Ullis kosan mot Kambodja. Ska bli jattespannande! Sa nasta gang vi hors ar vi i Kambodja. :) Stor kram! /Lisa (Forresten har ni varit daliga pa smsuppdateringar kring tour de ski pa senaste tiden!!!)

Kommentarer
Postat av: Mamma S

ÄNTLIGEN!!!!

Det har däremot varit en HÖG spänningsfaktor för oss härhemma att gissa vad ni tagit er för! TdS har liksom helt hamnat i skymundan för alla spekulationer kring LoJPB, -Eriks var värst! :s

Ha nu det riktigt spännande, nja riktigt INTRESSANT, i Kambodja!

2012-01-08 @ 13:01:45
Postat av: G-mor

Härliga dagar! Ungefär som här....Minus snöskottning, bortplockning av jul där minst 10 porslinstomtar dyker upp när jag burit ut kartonger med julsaker i garaget... Så många hade jag inte ens från början!! Toure de ski vad är det?? Däremot såg jag en massa blågula ishockeyspelare med guldhjälmar på TV så där är ännu en viktig detalj jag missat...

Kram!

2012-01-08 @ 13:59:26
Postat av: Gubben K

Ni verkar ha det kul Hellner blev tvåa i toren slog nortug i backen Kalla blev sjua lev livet men glöm inte oss i kalla norden

2012-01-08 @ 15:51:50
Postat av: Kusin H

Lisa! Du glömde mig, jag vill oxå till Kambodja!! Jaja, nästa gång då :D. Hoppas din tå mår bättre! Kram

2012-01-08 @ 18:49:47
Postat av: Eija

Hej! Brummelisa ( som vi säger här i "Stockholm")

Jag har äntligen kunnat läsa det här. jag hinner inte läsa allt nu (sitter på jobbet) men ni verkar ha härliga och roliga dagar. har inte sttt något om hemlängtan!! Kramar från moster E

2012-01-09 @ 06:30:10
Postat av: Lisa

Vad sota ni ar, alla slaktingar som tanker pa oss!

Tack for uppdateringar och halsningar! Jag ska absolut ta med dig nasta gang kusinfin, med Elias kanske ar lite for liten an? Och nej Eija, ingen hemlangtan alls faktiskt! (Men jag saknar mamma saklart) STOR KRAM till er alla! <3

2012-01-09 @ 15:54:12
URL: http://eastandaway.blogg.se/
Postat av: Mamma S

MIN FLICKA!!

2012-01-09 @ 21:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0