Livet i Khao Lak

Hej alla mammor, mormodrar, gudmodrar och alla andra som laser det har!
Jag har fatt lite oroliga forfragningar via mail och vill bara understryka att jag lever, mar bra, har en kul resa och allt sant dar. Det ar bara det att jag hostar ratt mycket och vaknar varje morgon med halsont. Det ar ju inte speciellt farliga symptom, men synnerligen irriterande, sa darfor forsoker jag vara duktig och lata bli bad, volleyboll, massage etc. tills jag blir av med hostan. Men jag mar BRA. Kande att jag verkligen fick lov att understryka det.

Dock sa hittar vi pa en massa roliga saker att gora har i Khao Lak anda, aven om jag inte ror pa mig sa mycket. Vi hanger pa stranden, ater god mat, promenerar i varmen, hamnar i langa intressanta diskussioner och spelar mycket spel. Lever livet helt enkelt. Jag ar fortfarande razzlemastare, men maste tyvarr erkanna att Paula har titeln i Stad och Land. Erik och Olle leder an sa lange fyrmanswhistligan. Jag och killarna ar lika sporttokiga allihopa, sa vi har gjort ett intert Tour de Ski tips, det ska bli spannande att folja. Aterkommer med resultat.

Det ar skont med strand och semesterdagar, sa vi passar pa att njuta sa mycket vi kan innan det blir mer upptacksresa igen pavag mot Kambodja och Vietnam. Sjalv ar jag aven valdigt sugen pa Laos, men vi far se hur planerna blir. Nu ska vi nog kora en omgang yatzy innan det ar dags for middag. Sen kommer Jenny ocksa forresten, hon ska vara har over nyar och sen chilla pa stranden i tva veckor. Valdigt skoj att hon ocksa kommer! Stor kram! /Lisa

Kommentarer
Postat av: TobbeL

Skönt att läsa (även om det inte är lätt utan prickar/ringar på vissa bokstäver) att du, Lisa mår BRA! Fortsätt med det!

Det låter som om ni har ljuvliga dagar.

Hoppas du blir bättre så du kan börja njuta av bad också! Simma lugnt!

2011-12-29 @ 14:03:05
Postat av: Mamma S

Skönt att höra! Skall skriva ut denna till mormor! De frågar varje dag efter om du hört av dig! Kul att Jenny kommer ner, hälsa henne så mycket!!! Fortsätt strandlivets glada dagar! PN rönte framgångar idag, hälsar morfar!!!

2011-12-29 @ 20:44:25
Postat av: Lisa

Ah, halsa mormi och morfi! <3 Sa fint att han skickar TdS uppdateringar!!! Y halsar tillbaka ocksa.

2011-12-30 @ 13:11:07
Postat av: G-mor

GOTT NYTT ÅR!

Det var verkligen skönt att höra att du mår bra och tar hand om dig själv. Här i Svealand kan vi inte bada längre heller. Det är -14 grader idag och imorgon kommer snön!!?

Alla dina G-syskon och G-fädrar hälsar så smycket!

Kram

2011-12-31 @ 09:27:24
Postat av: Mamma S

Jasså....nuuuu fattar jag vem G-mor är!!!!!!!!!!! (trög???)

2011-12-31 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0