Första bloggen

Första gången jag skapar en blogg är det för att jag ska ut på en lång resa med min kompis Lisa Mattola. Jag heter Paula Vestlund och tycker att allt är spännande med bloggen!
På lördag åker vi till Arlanda och flyger mot Bangkok. Väskorna packas och mediciner köps! Allt ska i ordning och det är mycket pyssel.
Först får ni följa oss i Asien där vi reser med olika personer ur resesällskapet som kan följas på bloggen:
lostintransasia.wordpress.com
Vi kommer nog att skriva lite på båda bloggarna!
När vi sedan den 6:e februari lämnar värmen i Asien för att ta oss till Nya Zeeland hittar ni oss bara här.
Nervösa och glada hälsningar!

Kommentarer
Postat av: Johanna U-Å

Kul med en blogg där man kan följa er! Hoppas att ni har haft en bra jul och nyår! Njut lite av värmen åt mig med! På återseende! Kram Johanna

2012-01-01 @ 10:16:13
URL: http://elinjohannathalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0