Packningshets

Hej! Till skillnad från Paula så har jag haft ca 643 bloggar utspridda över nätet, de allra flesta privata och låsta och några få bortglömda för evigt. Därför tog jag åt mig uppdraget att fixa designen till denna blogg, om än utan alltför stora förhoppningar eftersom jag inte HTML-kodat något sen jag var typ 12 och fixade väbbar (det hette så) på stallsmart.nu. Efter en natts pysslande är den nu KLAR, och jag har fått Paulas godkännande också. Fantastiskt. Jag tänkte mig att temat skulle vara något som både ni & vi kunde relatera till. De vita prickarna ska alltså för er betyda snöflingor en mörk januarinatt, medan de för oss associeras med bubblor i havet, när vi snorklar. Uppenbarligen lyckades jag inte helt, eftersom jag känner att jag måste förklara det för er, men nu vet ni i alla fall. Och mycket pill med koderna var det.

Nu ska jag åka in till metropolen Falun för att fixa de sista nödvändigheterna (typ malariamedicin) och så inför resan. Förhoppningsvis hinner jag svänga förbi min kära resekompanjon också, när jag ändå är i farten.
I övrigt så befinner jag mig redan i Thailand i tankarna, när jag hoppar studsar och dansar runt här hemma samtidigt som jag packar. Det ska bli så himla kul att äntligen komma iväg! Var tvungen att checka vädret i Bangkok på yr.no, det ser ut såhär:

´

Fotnot: Det ser inte helt fel ut va, så säg?

Nej, nu ska jag allt bege mig in till Falun så att vi får vår malariamedicin. Det vore ju för sorligt annars. /Lisa


Kommentarer
Postat av: Magnus

Lycklig resa! Hoppas planet lyfter i tid. :-)

2011-12-19 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0